Pagina's

dinsdag 15 januari 2013

Badspullen die ik gebruik


                   


Badspulletjes , shampoos , douchegel's , zeepjes , sponsjes , conditioners enz... De meeste meiden houden ervan om hun haren en lichaam in te smeren en te wassen met talloze shampoos en cremes. Ik ook ! En jij? Dit zijn de badspulletjes die ik nu momenteel gebruik . Ik verwissel heel veel af met dit soort producten omdat ik er gewoon veel wil uit proberen. Een echte favoriet heb ik niet echt omdat shampoos en cremes niet echt wonderen bij mij uitvoeren maar toch zijn er fijne tussen die ik graag gebruik .




Dit is een The Body Shop shower gel . Hij is met mango geur en het is ook in de  ingredienten .  Jullie hebben deze al is gezien in een artikeltje . Het is gewoon een hele fijne shower gel .


Dit is een shampoo van The Body Shop voor droog haar . Omdat ik vaak wel droge lokken heb gebruik ik deze en het werkt wel . Hij ruikt bovendien ook heel lekker als je je haar er mee hebt gewassen .


Dit is shampoo voor vettig haar uti de Yves Rocher . Ik heb heel snel vet haar , ik moet mijn haar elke dag wassen of het ziet er vet uit . Dat vind ik echt irritant .Als ik dan eens men haar niet heb gewassen voel ik me zo onzeker en denk ik dat iedereen er op let en voel ik me heel oncomfortabel . Maar de shampoo werkt niet goed ik zie niet veel verschil , het wordt gewoon weer even snel vet als ervoor .


Shampoo / conditioner van Head&Houlders tegen pelletjes! Dat heb ik echt  nodig want ik heb echt super veel pelletjes . En hij doet zijn werk wel goed dus ben ik tevreden . Bovendien ruikt hij heerlijk .





Geen opmerkingen:

Een reactie posten