Pagina's

dinsdag 8 januari 2013

MaXfactor nagellak

Ik heb 3 nagellakjes van MaXfactor gekregen in een zwart , lichtpaars en een  wit kleurtje. Ik ga de lichtpaarse en witte aan jullie tonen . Het was de eerste keer dat ik een MaXfactor product uit probeerde dus ik was zeer benieuwd. Ik heb meteen de zwarte nagellak uitgeprobeerd en eerlijk gezegd was ik een beetje teleurgesteld. MaXfactor is toch wel een iets chiquer merk dan gewone drogisterij producten zoals Catrice en Essence dus ik dacht dat het fijn zou lakken en een perfecte dekking zou hebben . Maar dat was dus niet zo. Ik ben al niet goed in mijn nagels lakken het gaat de ene keer beter als de andere. Maar me dit was het echt een ramp. Het nagellakje is niet handig het is een heel gepruts om je hele nagel mooi in te lakken en hij dekt écht niet goed ! De eerste laag zag je mijn nagel er nog helemaal door en bij de 2de laag was het ook nog niet helemaal wat het hoort te zijn . Maar de kleurtjes waren op het eine wel nog best mooi maar voor de prijs dat je er voor betaalt heb je 2 of 3 lakjes van Catrice en die zijn ook fijner en handiger dus ik hebb snel gekozen. De nagellakjes beloven ook er 'infinity' op de te blijven wat natuurlijk bij geen enkele nagellak kan maar toch verwacht je als je zo iets leest dat hij lang gaat blijven zitten. Ik had de nagellak er nog geen dag opzitten en hij begon al meteen af te brokkelen. Oké ik ben niet echt voorzichtig met mijn nagels maar hij gaat er wel heel snel af zoals je kan zien. Ik heb er hier een topcoat van Catrice opgedaan omdat ik daar zin in had en ik vind het best nog mooi.



Dit is de witte kleur , hij is niet echt helemaal wit maar ik weet niet hoe ik het anders zou moeten noemen . Hier heb ik maar 1 laagje op gedaan en zoals je ziet dekt hij helemaal niet goed . Op foto ziet het er zelfs nog beter uit dan dat het werkelijk is.


Hier heb ik 2 laagjes op en dit valt nog wel best mee , maar ik vind het gewoon geen fijne nagellak en op foto is het mooier dan in het echt.

 Dit is nog eens het resultaat met het nagellak potje erbij.


Dit is nog een het resultaat van de wit-achtige nagellak . Ik ben er niet echt tevreden over.


Dit is de tweede kleur een heel licht paarse . Ik heb geen foto gemaakt van als er maar 1 laag op was maar dat resultaat was even slecht als met de andere kleur . Dit is een foto met 2 laagjes en ik vind het nu best wel mooi , de kleur is mooi maar het lakje zelf is gewoon niet zo fijn .

xoxo beautyteller



Geen opmerkingen:

Een reactie posten