Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Mijn parfums




 Hi. In dit artikeltje wil ik jullie mijn parfum collectie laten zien. En geloof me ik heb er echt niet veel maar ik ben op bijna al men parfums verliefd . Eigenlijk draag ik echt niet veel parfum en dat is wel zonde. Ik ga een goede (late ) voornemen nemen voor 2013 : draag meer parfum! Het zijn er 5 waarvan ik er eentje niet zo lekker vind reuken maar de rest vind ik heerlijk. Parfum is geweldig , het is een opkikker voor je uitstraling . Ik hou ervan als em mensen passeren en ze laten een geur achter van parfum . En dat wil ik ook hebben dat mensen me spontaan komen vertellen : Hé jij ruikt echt lekker ! . Als ik parfum op doe heb ik dat wel soms en dat vind ik zo leuk . Ps: het spijt me echt dat de kwaliteit van de foto niet goed is maar ik heb geen HD- camera en het licht zat niet goed enzo.







Dit is de eerste parfum die ik jullie ga voorstellen maar dat hoeft waarschijnlijk niet omdat deze parfum erg bekend en en jullie hem vast wel al zunnen kennen. Dit is Lady Million van Paco Rabanne . Deze parfum is G-E-W-E-L-D-I-G !! Hier ben ik echt verliefd op . Ik heb deze foto niet zelf gemaakt omdat ik de parfum niet meteen kon vinden . Maar als je een cadeau hebt van een parfum winkel of je wilt een cadeau voor iemand kopen dan is dit vast een zeker een echte aanrader. De parfum is wel iets duurder hij kostte ongeveer 65 euro . Maar hij is zeker zijn geld waard.





                                            
Dit is een parfum van Prada 'Metallic edition limited' ik heb deze parfum gekregen en dus niet zelf gekocht. Ik vind dit parfum echt niet lekker. Hij stinkt  echt . Dit is een echt dislike omdat hij is niet fris en ook niet warm het is echt een viese geur. Dit geurtje is eerder voor oudere mensen boven de 70 .





Dit is ''Entre Filles' van Paris en de verpakking ziet er schattig uit met het strikje . De geur is dan ook heel zoet , bloemig en zomers en daar hou ik wel van . Het is al bijna leeg daaraan kan je zien dat ik van deze parfum hou . Hij kostte niet zoveel ik denk een 35 euro maar ben het niet zeker  . En ik vind het een heel lekkere parfum voor zijn geld .


Dit is 'Flower Garden' van Yves Rocher en zoals de naam het al zegt is dit echt een bloemetjes parfum . Hij ruikt echt lekker , zomer natuurlijk . Je wordt er helemaal blij van als je het ruikt en van de verpakking wordt je ook blij . De dop is heel erg leuk . Deze parfum kostte ook niet veel ik denk rond 20 euro .



Dan heb ik nog een parfum van Yves Rocher namelijk : 'Rose Fraiche' . De naam verklaart ook hier al veel . De parfum smaakt naar roosjes en het grappige is dat ik zo een roosje dat op de verpakking van het doosje waart hij in zat staat en waar het waarschijnlijk ook van is gemaakt ben tegengekomen en ik heb er aan geroken , en het ruikt echt precies hetzelfde als de parfum . Ik weet niet precies hoeveel ie kost want ik heb hem met een moedersdag actie gekocht waar een gratis douchegel heb bijgekregen . Maar hij kost ook niet veel en is dus ook heel goed voor de kleine prijs .

Wat is jouw lievelingsparfum?

xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten