Pagina's

dinsdag 29 januari 2013

Music at the moment

(  !Mededeling!  Hey! Het is lang geleden dat ik iets heb gepost maar dat kwam omdat de andere eigenaaar van de blog problemen had die prive zijn. En ik niet meer op mijn computer kon. Maar nu zijn we weer van plan om er vol op voor te gaan met bloggen ! )

Ik wil jullie meedelen naar welke muziek ik nu meestal luister. Sommige liedjes gaan snel voorbij anderen blijven dan weer zeer lang hangen . Hier zet ik een paar liedjes waar ik van hou en zeker de moeite waard is om zeker naar te luisteren. Ik hou meer van zachte emotionele muziek maar langs de andere kant durf ik ook wel eens heel hard te gaan op dubstep of drum and bass.

Het eerste liedje dat ik aan jullie wil mee delen is Sixx AM - Skin. Dat is echt een huil liedje en dat heeft ook al eens in een ander artikel gestaan maar wil het toch nog eventjes hier over hebben. Over het laatst heeft een vriend het door gestuurd naar mij met het voorstel of ik het eens zou coveren , ik heb het geprobeerd maar het liedje is niet echt iets voor mijn stem. Ik vind vooral de tekst van het lied mooi . Het sluit goed aan met sommige situaties in mijn leven. Iedereen heeft wel eens te maken gekregen met vooroordelen en dit liedje maakt duidelijk dat mensen niet zijn hoe ze er uit zien .



Oke , als je mij kent weet je normaal gezien wel dat ik echt gék ben op Adele. Het is zo een geweldig goede zangeres dat er geen woorden voor zijn . Ze zingt haar prachtige songs gewoon perfect . Haar liedjes zijn een voor een perfect en ik hou er van . Ze zijn ook leuk op zelf even te zingen en uit je dak te gaan als je helemaal alleen thuis bent . Dit zijn de songs van Adele waar ik momenteel het meeste naar luister en die ook het meeste terug komen als ik een zin heb om naar muziek te luisteren. 

Skyfall : http://www.youtube.com/watch?v=DeumyOzKqgI

Don't you remember : http://www.youtube.com/watch?v=RDRwqTNLGDs

Turning Tables : http://www.youtube.com/watch?v=dx7sLNyIeQk

Dan wil ik jullie ook 'Your kisses' van Daughter voor stellen . Dat kennen jullie waarschijnlijk niet . Dat is zonde want het is een prachtig liedje en zeker een van mijn favorieten . Hier durf ik ook wel een traantje bij laten omdat de mooie stem je raakt en de tekst ook persoonlijk ligt bij mij . De zin ' All i ever wanted was your heart right from the start' raakt me het meest . Misschien vertel ik jullie ook eens waarom als ik het helemaal verwerkt heb want het breekt me nog steeds .

http://www.youtube.com/watch?v=lR3bDIpO8Os


Wat ook een heel mooi liedje is , 'Fix You' van Coldplay , oh man ik hou ervan. Ook de tekst is zeer mooi het heeft een mooie betekenis . Het is ook een leuk liedje om mee te zingen . Ik ben gewoon in het algemeen een grote van van Coldplay hun liedjes zijn altijd wel leuk . Juist dit blijft al een tijdje bij me .

http://www.youtube.com/watch?v=JI-o25K6B-E


Als laatste wil ik 'Who you are' van Jessie J delen met jullie . Wat jullie waarschijnlijk al kennen maar ik wil toch mijn liefde voor dit liedje tonen aan jullie . Jessie J is echt een geweldige zangeres , Jezus wat zij allemaal kan met haar stem kunnen haar er niet veel nadoen . Dan vind ik ook Who you are haar mooiste lied omdat ook hier de tekst heel mooi is en natuurlijk de manier waarop zij het zingt helemaal goed is!

http://www.youtube.com/watch?v=j2WWrupMBAE


Dat waren dan weer mijn favoriete liedjes van nu , ik hoop dat jullie er wat aan hebben :)

xoxo beautyteller


Geen opmerkingen:

Een reactie posten