Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Het make-up tasje


Ik denk dat (bijna ) alle meiden wel een make-up tasje heeft in haar schooltas of een gewoon tasje die je overal waar je gaat meedoet met belangrijke spulletjes die je altijd en overal nodig hebt en gewoon graag bij je wilt hebben want stel je voor .. Je make-up die opeens niet meer goed zit op school of tijdens het shoppen of een avondje uit . Dat is een ramp , daarom dat veel meiden atlijd een make-up tasje bijhebben. Ik ook , ik heb het altijd in mijn schooltas zitten . Ik gebruik het niet altijd maar het is wel al vaak goed van pas gekomen als je er toch wat beter wilt uitzien na een halve dag school . Iedereen weet wat school soms met je haar en make-up doet. In dit artikeltje laat ik je zien wat er in mijn make-up tasje zit!




Zo ziet mijn tasje eruit met de inhoud. Er zit niet zo veel in . Maar dit is alles wat ik nodig heb en zelfs nog wat te veel. Er zitten 3 mascara's in , een foundation , coverstisck , lip stain , crème blush en een
oogpotloodje .



Allereerst , dit is het tasje dat ik gebruik om mijn make-up in te steken. Het was een gewone goedkope uit de H&M. Ik denk dat ik hier maar drie euro voor betaalt heb . Hij is niet zo groot maar alles wat ik nodig heb past er gelukkig in . Ik vind het een heel schattig en mooi vintage zakje en daar hou ik van.




Dit is een créme blush van essence , ik doe die echt niet vaak op maar als ik vind dat ik er nog witter uit zie dan normaal en toch graag een klein kleurtje wil hebben in mijn gezicht smeer ik hiervan een klein beetje in mijn gezicht . Ik vind het product niet heel erg fijn want hij gaat er zeer snel af maar ik wil deze toch even leeg maken.


Hier is mijn lieveling , de foundation uit Hema. Hij dekt prima voor mij , misschien dekt hij niet heel goed maar hij is goed genoeg voor mij . Ik smeer het namelijk ook niet over mijn hele gezicht . Het is 02 een lichte kleur die goed is voor mijn hele lichte huid .


Dit is de lipstain van NYC die ik redelijk vaak gebruik . Hij geeft een mooi kleurtje . Alhoewel ik de indruk heb dat hij minder kleur afgeeft dan in het begin . Dus oftewel is hij aan het uitdrogen ( wat onmogelijk is want ik doe altijd mooi de dop er weer terug op ) of hij is al op aan het gaan wat ook raar is want ik heb hem nog niet lang geleden gekocht . En hij blijft ook geen 16H op mijn lippen zitten.

Mascara nummer 1

Mascara nummer 2

Mascara nummer 3

Kijk eens aan , de drie mascaras van in mijn tasje ! Ja het zijn er drie omdat ik graag eens afwissel van mascara want elke dag dezelfde gebruiken vind ik maar saai . En ik duf ook wel eens 3 of 2 mascaras over elkaar aan te doen voor lekker mooie en lange wimper , daar hou ik van. De eerste mascara van essence werkt prima . Hij maakt vooral je wimpers dikker , maar hij klontert wel . De tweede mascara is een van mij eerste mascara die ik met mijn zakgeld kocht , en ja hij komt uit Dreamland . De winkel waar nooit iemand make-up zou kopen . Maar hij werkt prima ! Dan de laatste mascara van in mijn zakje is een waterproof mascara die ik kocht in Kruidvat. Deze is al redelijk oud daarom dat hij er zo vies uit ziet . Hij maakt je wimper mooi lang en klontert niet . Maar hij is helaas helemaal niet waterproof.


Dit oogpotloodje van MaxFactor heb ik gekregen , het is een fijn potloodje . Het brengt gemakkelijk aan en gaat er ook weer gemakkelijk af . Hij blijft redelijk goed zitten dus ben ik tevreden. Deze ziet er vies uit van zonder dop in mijn zakje te zitten , ik ben namelijk een kei in dopjes verliezen.


Dit is ook een van mijn eerste conceilers die ik al heel vaak opnieuw heb gekocht . Hij doet zijn werk goed en blijft goed zitten . Het enige nadeel is dat hij een vlek achter laat omdat je het niet goed kan open wrijven. Het is ook niet de bedoeling dat iedereen die je passeert kan zien waar je conceiler hebt opgebracht.

xoxo beautyteller








Geen opmerkingen:

Een reactie posten