Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Quotes: februari.

Quotes, ik hou ervan. Zinnen die je aan het denken zetten, ik schrijf ze graag en lees ze nog liever. Je leert iets bij en soms is het de verklaring van duizend vragen die in je hoofd tollen. Soms doet het je weg dromen naar andere wereld waar je samen met de prins van Engeland bij zonsondergang op het strand loopt. Werelden waar school niet belangrijk is. Werelden waar je geen problemen hebt. Ik hou van denken, daar hou ik van. Het maakt me rustig om tegen mezelf te praten (meestal in het Engels) in mijn hoofd, hoe gek dat ook klinkt. Ik ben van plan dit elke maand te doen, omdat ik dagelijks bezig ben met dit soort dingen. Veel leesplezier van de quotes die ik vandaag vond.































xoxo story teller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten