Pagina's

woensdag 27 februari 2013

Room decorating #1

Ik hou er heel erg van om mijn kamer te versieren, met dingen die ik handig kan gebruiken. De meeste dingen komen van Action, daar heb je mooie, handige dingen aan een belachelijk enorme prijs, dit alles koste ongeveer 6 euro. Echt niet veel dus. Ik wil hiervan een reeks maken, omdat ik dit toch zeer regelmatig doe. Dit is dus de eerste keer. Als deze foto's maakte ik zelf, ik wil meer zelf foto's maken en niet steeds van het internet halen. Deze foto's maakte ik dus zelf, veel lees en kijk plezier.



Dit vind ik heel leuk, een rond mandje (met deksel) waar ik al mijn nagellak in heb gedaan. Ik heb niet zo veel en alles past er perfect in zoals je ziet. Ik gebruik ze niet vaak, maar het oogt wel mooi. Je ziet twee foto's, de ene zie je hoe ik mijn nagellak erin heb gedaan en op de andere zie je hoe het er uit ziet van de zijkant. Het wit staat mooi bij mijn tafeltje.




Hier zie je het dus van boven af. Mijn meeste nagellak komt van Catrice trouwens, er was een tijd dat ik er heel veel kocht. Ik heb er ook al een paar weggeven want nu gebruik ik het eigenlijk bijna nooit.


Oh man, ik hou heel erg van deze plateautjes. Mijn moeder kocht deze ergens, en ze gebruikt ze om aperitiefjes voor te schotelen maar ook als onderlegger voor glazen op onze tafel. Ik ben één keer naar lush geweest en daar kocht ik dit. Twee bruis ballen. Ik vind ze te mooi om te gebruiken dus wil ik ze in het zicht zetten. Wat er ook op staat is een thee-setje die ik kreeg voor mijn verjaardag (toen ik tien werd) en ik heb er nog wat snoepjes bij gedaan die ik nooit op eet omdat ik ze niet lust. Ik vind het heel mooi staan op mijn witte tafel. En de bruis ballen ruiken heerlijk.


Dit bordje gebruik ik om eten en drinken op te zetten als ik dat in mijn kamer doe. Hij staat op mijn piano als er niets opstaat. 's Nachts zet ik het ook naast mijn bed, voor water, ipod en dingen die ik eventueel nodig heb 's nachts. Hij lijkt echt brons/zilver maar eigenlijk is hij nog al plastic-achtig. Ik betaalde er 1,50 euro voor. Helemaal niet veel en hij is ook heel mooi.



Dit is nog zo'n plateautje, maar met kaarsen op. Zo heb ik er twee, groene en gele kaarsen. Ze zijn van Febreze en ruiken echt heerlijk. Als ik ze aansteek ruikt mijn hele kamer ernaar. Ik vind dit net iets mooier dan gewoon zonder niet op een tafel. Het is ook beter voor de tafel. Je ziet wel dat ik hier erg van hou. :)


Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden, want er komen er dus nog zo aan. Wat vinden jullie trouwens van de foto's en de lay-out? Dat de foto's aan de zijkant zijn? Ik vond het wel cool lijken. Tips om je kamer nog mooier te maken is altijd welkom.

xoxo, story teller.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten