Pagina's

donderdag 14 februari 2013

What about love


Hey , ik weet het normaal praat ik altijd over beauty. Maar omdat het nu lastig is om nieuwe beauty producten te kopen namelijk : ik heb er geen geld meer voor en ik ga ook nooit meer shoppen ( jammer!) heb ik gewoon geen dingen meer kunnen kopen om te revieuwen en om te laten zien aan jullie . Maar er is de laatste tijd wat gaande in mijn leven en het ligt op mijn hart. Natuurlijk vertel ik wel alles aan mijn beste vriendin maar toch voelt het beter om het even neer te schrijven . En omdat het anoniem is kan ik hier lekker schrijven wat ik wil zonder er over beoordeelt te worden. Misschien vind jij het niet zo leuk dat ik niet over beauty praat en een beetje jouw taak ‘inpik’ dat begrijp ik maar ik wou het gewoon eens proberen en aangezien jij mijn laatste stukje chocolade op eet vind ik dat ik dit eens mag doen , het spijt me.


Het hoogte punt van de laatste weken , paar maanden is de liefde. Ik haat liefde , ja oke ik mag het niet zeggen want eigenlijk kan het wel heel mooi zijn. Maar dat heb ik jammer genoeg nog niet ondervonden. En misschien ga ik dat wel binnekort eens mogen meemaken . Ja het is prachtig de liefde . Maar ik heb bang voor het risico. Het grote risico om gekwetst te worden , ik ben bang. Bang van mensen die niet te vertrouwen zijn en slechte bedoelingen hebben met mij . Die lief doen tegen me , echt ontzettend lief . En die eens ze mijn hart hebben ermee spelen en mij zo gaan kwetsen. En ik ben soms –oke vaak- echt overgevoelig . Ik begin te huilen bij het kleinste dat me raakt. Ik wil dan die persoon ontwijken maar dat gaat niet want stiekem zonder dat je het wilt begint je hart naar die persoon te verlangen. Naar dat gevoel dat die ene persoon je kan geven met die lieve berichtjes . En ja helaas zijn het berichtjes . Helemaal anders dan dat ik eigenlijk wil. Ik wil een spontane relatie , een relatie waarin je beste vrienden bent maar ook echt van elkaar houd en een toekomst ziet met die persoon . Ik geloof niet in de ‘forever’ die je de dag van vandaag echt ontzettend veel hoort. Maar toch wil ik mezelf kunnen zijn bij een persoon en er speels mee kan doen maar ook heel serieus.
 
Er is dus een jongen die ik op het oog heb , en hij mij ook . Nou ja ik ga er van uit maar het is vrij duidelijk en mijn vrienden vinden ook dat het duidelijk is . Maar het is niet echt makkelijk, ik ben het niet zeker. Het begon allemaal vrij onschuldig op facebook . Hij begon te praten en nadien begonnen we te smsen  met elkaar . Stil aan was ik het al gewoon dat hij er was en zou ik er niet meer zonder contact met hem gekund hebben op een dag . Ik geraak heel snel gehecht aan mensen en dat is misschien wel een probleem want zo word ik ook snel gekwetst.

Hij begon liever en liever doen en ik als onzeker meisje ga er op in want iedereen vind het toch leuk om complimentjes te krijgen van knappe jongens? Maar langs de andere kant vond ik het echt raar en zocht er iets achter . Ik bedoel waarom zou zo een jongen als hij , smsen en lief doen tegen een meisje zoals ik? Na een week of 2-3 smsen zag ik hem . We hadden afgesproken met nog andere mensen bij een vriend thuis en jeetje dat was echt leuk . We hadden een geweldige tijd maar gevoelens waren er nog niet .De interesse werd wel groter en groter maar nadien zag ik hem niet meer zo vaak . Alleen op school van in de verte staren we elkaar aan . We hebben al twee keer na school elkaar gesproken. En ja het klikt wel maar ik ben vreselijk verlegen haha. Hopelijk na een paar keer alleen af te spreken word het wel beter en kunnen we een fijne relatie starten waar ik me goed bij voel.
xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten