Pagina's

dinsdag 12 maart 2013

DIY: je kleren een 2de leven geven.

Het is gekomen omdat ik die ene legging daar zag liggen , ik dacht hmm leggings zijn in te mode toch? Ja maar niet met een rare versiering aan de onderkant . Huh , weet je wat ? Ik nie die rand er gewoon af dan kan ik die legging gewoon weer aan doen . Voor je begint te panikeren , ja ik weet leggings zijn niet echt voor aan te doen als je rondloopt in het openbaar , vind ik . Je ziet er namelijk alles door , en de ligging kruipt tussen je bilspleet. Kom op , jij wilt toch nie iedereen zijn kont zien bewegen bij elke rilling dat die presoon maakt? Ik ga deze gewoon aandoen voor thuis , lekker compfy.

Ik knipte gewoon , zo netjes mogelijk , die rand eraf en het is nog best goed gelukt. Het ging makkelijk en snel . In een 2-3 minuutjes heb je een legging die je wel nog kan aandoen zonder dat er iets heel raar aan de onderkant aanhangt. Er is echt niet veel werk aan.
Zo ziet het eruit nadat ik de randen er had afgeknipt. Het is niet zo netjes gebeurd maar hier valt het gewoon heel erg op door de flits. Als er gewoon mee rondloopt valt het niet zo op dat het slordig is en en niet echt recht is. Ja , ik heb smalle beentjes en ben daar niet blij mee.
Dat is het eindresultaat , ik ben er blij mee en stiekem ook een beetje trots. Ik vind de legging nu heel mooi , ik doe een losse wollen trui op aan omdat het anders too slutty wordt. Het is niet de bedoeling dat ik hiermee naar school ga . Want dat vind ik niet echt gepast.

xoxo beautyteller






Geen opmerkingen:

Een reactie posten