Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Lente 2013 looks.


Na het lezen van een lente artikel en foto's te bekijken over de lente heb ik er echt zin in gekregen. Die dagen waarop je wakker word met de zon in je gezicht , je meteen uit je bed komt omdat je wilt dat je lente dag start. En het zalige is dat het dan vakantie is en je hebt afgesproken met je vrienden om buiten rond te lopen. Het zonnetje schijnt , over bloemetjes en bijtjes .. Oke wacht ik wil helemaal geen bijtjes! Iedereen op zijn zomers aangekleed . Een lekker bruin velletje , hopelijk niet verbrand .Gewoon leuke dingen doen zonder zorgen alleen maar plezier. Ik kijk er echt naar uit. Wat hier dan ook allemaal bij hoort is natuurlijk zoals ik al zei , zomerse kleding , mode. En natuurlijk lente / zomer make-up . Mooie kleurtjes oogschaduw , een donkerdere foundation , gekleurde roze wangetjes en natuurlijk een shimmery highlighter kan niet ontbreken.

Eerst , de mode dingen. De dingen die je zomerse outfit afmaken , van bloemetjes in je haar tot zonnebrillen. En op de kleding , van compfy ballerina's tot chique sandalen. En misschien wel als je naar een leuk feestje gaat , fel gekleurde pumps! De dingen die ik jullie ga tonen lijken me leuk om deze lente/ zomer te dragen en zo stijlvol de zomer int te gaan.


Shortjeeees , yay! Shortjes vind ik heel fijn om te dragen. De beentjes bloot en vooral leuk als die al goed gebruind zijn . Je hebt er in alle kleuren , vormen met verschillende details. Deze bijvoorbeeld vind ik een hele leuke. Het is tof dat de kleur verandert van donker naar ligt en dat de jeans gescheurd is vanonder. En ook een detail dat niet kan ontbreken , de studs die nu zo heel erg in zijn. Dit is een leuke short , natuurlijk hoeft er niet zoveel poespas aan te zijn een gewonen high wasted jeans short of in een ander kleurtje kan ook leuk zijn.






Shortjes met patroontjes zijn altijd leuk en lief!



Of gewoon leuke shortjes in mooie kleurtjes , met wat gescheurde details is ook heel mooi.


Wat ik ook echt heel leuk vind zijn zoals je kan zien crop tops , deze is nu wel heel hoog en is dan ook alleen maar geschikt voor op het strand. Ik vind crop tops heel leuk staan als ik het zo zie bij andere meisjes . Ik weet niet of ik ze zelf zou dragen want het is natuurlijk wel bloot maar stel je voor op een hele warme zomer dag waar iedereen zeg maar halfnaakt rondloopt is een mooie crop top naruurlijk wel gepast.

Een aantal leuke crop tops.


topshop




forever 21.




Wat er zeker niet kan ontbreken aan een zonnige dag zijn natuurlijk zonnebrillen. Het is niet alleen handig voor als je niets meer kan zien door die verblindende maar leuke zon , het is daarnaast ook nog is heel stijlvol. Het kan je look ook nog een boost geven! Ik vind voor deze zomer ronde zonnebrillen het leukst en ga me denk ik zo eentje aanschaffen.

Hier nog een aantal leuke sunglasses!


Bloemenprintjes zijn altijd leuk , dit is een leuke bril ookal zijn 'nerd' brillen een beetje verleden tijd.



Dan op naar de accesoires , misschien wel het leukste deeltje . In de zomer vind je oneindig veel leuke sieraden in de winkels , dit soort vind ik wel leuk .


Bloemen bandjes , me like so much.


Bandana's vind ik ook echt leuk , op een bikini of gewoon simpel top met short vind ik het heel leuk staan.


Het gaat om de ketting ook al is de lipstick kleur leuk voor de zomer. Een dikke gouden ketting is mooi. Ook leuk met een crop top de combineren.




lovebroke:


♪ I don’t give a damn about my reputation ♪ by sincerelyaivi featuring ann demeulemeester
Monki print dress, $20 / Colorful sandals / Moschino Cheap & Chic leather shoulder bag / Ann Demeulemeester , $395 / Cateye sunglasses



zo'n schoentjes met studs zijn trouwens ook heel leuk


Hier nog een paar leuke outfit ideetjes en dit is alles dan.

Nu dat ik veel inspiratie heb voor de lente en zomer moet ik maar eens heel nodig gaan shoppen voor dit allemaal te hebben en natuurlijk te kunnen aandoen. Na dat ik mijn lente kleding dan heb gekocht moet alleen nog het goede weer , vakantie , mooie jongens en alles kan beginnen . Ik kijk er heel hard naar uit! Ik hoop dat jullie iets hebben gehad aan het artikel !

xoxo beautyteller

Kijken jullie ook zo uit naar de lente en zomer?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten