Pagina's

dinsdag 5 maart 2013

Likes & dislikes februari.

Ik ben hier voor jullie met mijn likes en dilsikes van de maand februari , dit gaat vooral om make-up maar ook een paar persoonlijke dingen. Ik wil dit artikeltje 1 keer op de maand doen maar ik kan niet beloven dat dit elke keer gaat lukken . De meeste producten zullen jullie wel al gezien hebben in andere artikels en van een aantal producten zullen ook nog revieuws gemaakt worden.


De essence gelliner is een hele fijne eyeliner , brengt goed aan . Hij is zacht en smeert goed uit . En hij blijft ook nog redelijk lang zitten .


De bekende hair repair spray , hierover maakt ik een revieuw en liet jullie al weten dat ik dit een hele fijne spray vobd. Wel dus is het een like !


Dan deze , hier over heb ik reeds ook al een revieuw gemaakt en toen was ik er nog tevreden over maar dat is tegen nu al vermindert want hij droogt echt snel uit . Hij geeft bijna geen kleur meer af . En na een uurtje word de kleur ook echt heel raar op je lippen.


De donutdot !! Ik vind zo'n donut dot echt prachtig , hen het is ook makkelijk om te doen . Gewoon donut op je staart heen , haar verspreiden en de restjes eromheen draaien en je hebt een mooi resultaat. Dit is een echte like!


Dit schatje heb ik de gedurende maand op mijn lippen gesmeert en o.. wat is ie' heerlijk. Zeker een like de lipbalm van The Body Shop.


Dan heb ik ook dit lekkere water ondekt van carrefour , dit is echt hemels . Het is gewoon water ma met een nasmaak van aardbij. Me likeee!


Dan heb ik deze maand ook voor de eerste keer skittles geproefd. Er was een soort van actie in Kruidvat 1 euro voor een zakje . Ik heb er maar 2 kunnen kopen want die zijn nadien uit het assortiment gegaan , echt jammer ! Want dit is zeker en vast een like.


Deze prachtige oogschaduw verdient ook een like . Deze is echt mooi , het is van de 3D collectie de donkerste van de 2 bruine oogschaduws. Echt een praaltje , hiervan komt nog een revieuw.

xoxo beautyteller







Geen opmerkingen:

Een reactie posten