Pagina's

donderdag 14 maart 2013

One By One volume express mascara van Maybeline & Essence 3D oogschaduw

Ik had gezien dat mijn dus en One By One volume express mascara van Maybeline en een Essence 3D oogschaduw had gekocht en ik werd meteen enthousiast . Ik probeerde ze er was er eigenlijk tevreden over. Zo tevreden dat ik ze nu stiekem elke dag gebruik.

Over deze 3D oogschaduw van Essence had ik wel al veel gehoord , veel goeds. Dus was ik ook erg benieuw maar heb niet zelf het initiatief genomen om hem te kopen . Want ik dacht dat het wel een gewoon bruin kleurtje zo zijn. Dat is het ook maar wel met een prachtige shimmer.
Wat ik ook erg leuk vond is dat de oogschaduw ook echt 3D is. Dat wist ik niet. Als je  goed kijkt zie je dat de lichtere tint er meer uitsteekt. Dat geeft nie echt een effect als je het op je ogen aanbrengt maar het is wel een mooie kleur en combineert goed met de andere kleur.

Hier zie je de oogschaduw op mijn oog. Het is een naturel nude look en ik vind het heel mooi. Persoonlijk grijp ik ook vaak naar de bruintinten in de rekken omdat ik dat het mooist vind. Dit is zeker een aanrader voor mensen met bruine ogen. Maar natuurlijk kan hij ook mooi zijn voor mensen met andere kleur ogen.

Ik werd helemaal blij als ik deze mascara zag. Zo'n mascara kost denk ik rond de 12-15 euro en dat vind ik wel te veel voor een mascara. Alhoewel hij wel heel goed werkt en mooi is maar toch niet overdreven fake. Ps: mijn nagellak komt van Hema.
Het borsteltje ziet er zo uit. Het heeft een andere textuur dan gewone mascara borsteltjes en misschien geeft dat wel het effect voor je wimpers meer volume te geven. Je ziet ook als je goed kijkt dat de uiteinden van de 'haartjes' rood zijn. Dat is wel tof.
Zo ziet het eruit als ik de mascara aan heb . Van mezelf heb ik wel lange wimpers maar niet zeer lang. Zoals je ziet maakt de mascara je wimper wel langer maar veel volume zie ik toch niet echt. In het algemeen is het wel een fijne mascara en ben er tevreden over. Hier ook de oogschaduw van Essence trouwens.

xoxo beautyteller.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten