Pagina's

donderdag 21 maart 2013

Pictures taken with my mobile.

Deze keer ga ik jullie lastig vallen met fotos die ik afgelopen weken heb genomen met mijn mobiel. Het is niet zo interessant maar het leek me toch leuk om te doen! Ik maak redelijk vaak foto's met mijn mobiel maar die zijn niet allemaal geschikt om op het internet te zetten weet je wel.. Oke ik weet wat je denkt maar niet zulke fotos haha! Veel plezier!



Ik was even gezellig oreo's aan het eten , lekkeeeeer. Tot ik dit tegenkwam , ik vond het best wel grappig. De twee koekjes zitten in elkaar . Ik was enthousiast en nam er een foto van en heb ze nadien lekker opgegeten.


Owyeah baby , starbucks! Jammer genoeg heb ik zelf nog nooit naar een starbucks finiaal geweest en heb dus ook nog nooit zulke koffie of chocomelk of whatever gedronken. Maar dat wil ik zeker eens doen want iedereen is er enthousiast over. Deze beker kreeg ik van de mede eigenaarster van de blog en ik ben er heel blij mee want het is mooi , ja!


Mijn nageltjes , het is een gewone nagellak van Hema . Het is een oud , 'vuil' roze en ik vind het heeeeel mooi. Ik heb er maar een laagje op gedaan want hij dekt prima genoeg maar hij agat het jammer negoeg wel zeer snel af . Ik heb hem er gisteren opgedaan en is nu al aan het afbrokkelen.


Ik heb proefwerken dus ben ik aan het studeren zoals je ziet op de achtergrond , wiskunde yay! En er staat al een hele tijd een kaarsje op mijn bureau maar had die nog niet aangestoken omdat ik geen kaarsjes mag aansteken op mijn kamer van mijn ouders. En misschien wel met een reden want ik heb de kaars stiekem aangestoken en ik kreeg de hele tijd de neiging om dingen in brand te steken , zoals hier een marshmellow.


Dit is wat er gebeurde met de marshmellow , hij was heel vloeibaard haha! Het rook wel lekker mijn kamer rook heel zoet naar snoepjes. Maar het was wel heel vies op mijn handen.







Ik had een paar weken ,  maanden -weet ik veel- geleden cupcakes gemaakt en die mochten we versieren hoe we zelf wouden . Ik was toen hopeloos verliefd op een jongen en wat je al kan raden wie zijn naam begon met de ' R ' . Dus versierde ik cupkaes met de letter 'R' . Ik heb die cupcake nooit opgegeten omdat het eigenlijk een bijzondere waarde heeft. 


Nu vandaag een maand later vond ik de cupcake terug , zoals je ziet ziet hij er niet meer zo lekker uit . Maar het deed toch een beetje pijn aan mijn hart m het terug te zien want vandaag, praat de jongen al 2 weken of meer niet meer tegen mij omdat hij vind dat we niet bij elkaar passen :(.


Dit kwam ik tegen in de supermarkt en vond het best wel grappig want ik had die dag nog een post gezien op 9GAG waar er dit soort fotos waren waar de producten verkeerd gezet waren in de verkeerde schappen . En dit is ook zo een voorbeeld . Tic Tac doosdjes in een Stimorol schap. Kom op !




Dan een paar random fotos van mijn gezellig kamertje , nou ja dit deel van mijn kamer is gezellig. De rest is niet zo speciaal . Maar als het donker is en de lichtjes branden boven mijn bed is het heel fijn om daar te zitten . Ik heb een collage gemaakt van tijdschriften en op mijn muur gehangen - rechts- . Dan heb ik in het midden een paar persoonlijke foto's en links een fluffy hartjes spiegel. Dan heb ik ook een tekst van het liedje 'Let her go - Passenger' geknipt .

Zo dit was het dan , misschien doe ik het vaker dat weet ik nog niet . Ik hoop dat je het leuk vond!

xoxo beautyteller




Geen opmerkingen:

Een reactie posten