Pagina's

maandag 22 april 2013

Collective Haul: Easter.

Ik ben gaan shoppen in Gent met vriendinnen, en ik heb ook een aantal dingen gekregen voor Pasen. Dus het leek me wel leuk om een Collective Haul te doen. Deze dingen zijn dus niet allemaal van één dag. Maar ik kreeg ook dingen en zo. Dus veel plezier!

 Ik kocht als eerste dit kleedje. Als ik dit zag hangen dacht ik dat het te groot zou zijn. En eigenlijk wou ik al lang zo'n kleedje, die hoog bij de hals komt en die ook zakken heeft. Ik hou van de kleur zwart en de knopjes zijn een leuk detail! Hij komt helemaal niet te hoog, ik vind het dus best wel perfect. Hij was ook afgeprijsd van 30 euro naar 20 euro. Dus ik paste hem en nam hem mee. Ik kocht hem trouwens in de Spingfield.
 Ik wou al lang een gewone zwarte trui die ik over alles kan aandoen. Ik heb eigenlijk veel mooie kleren maar ik heb niets om erover te doen. Dus dit lijkt me heel erg handig. Ik kocht hem in de H&M voor 20 euro.
 Deze schoenen heb ik al een tijdje, maar ik begin ze nu pas aan te doen omdat het weer wat warmer word. Ik kocht deze in Torfs voor 80 euro. Ze zijn echt leer, zeer stevig en gaan sowieso niet snel kapot. Ik kan deze nog een lange lange tijd aandoen. Ik kan ze overal bij aandoen, ik vind het model ook mooi. Ze komen hoog genoeg zodat je mijn tenen neit kan zien. Prachtig.
 Toen ik dit zag hangen was ik verkocht. Deze zachte stof, wit, zodat ik op een engel lijk als ik hem aandoe. Het was de enigste en kostte maar 18 euro. Er zat nog een riem bij ook. Jammer genoeg zag ik toen ik thuis kwam dat hij op plekken gescheurd was en dat hij knoopjes miste. Dat vind ik wel jammer maar ik ga hem bij een winkel doen waar ze het kunnen maken. Wel jammer, maar hij is zo mooi dat hij het waart is.
 Ik had al vaak over deze Toothy Tabs gehoord. Ik vond het eerst lijken op pilletjes of zo, en de geur was ook niet bepaald lekker. Maar omdat ze maar 3,50 euro kostte nam ik ze toch mee.Ik gebruikte ze al een paar keer en ik merk verschil! Ik doe hier zeker nog een review over.
 Ik kocht deze gewoon in de Kruidvat, want ik had gewoon een nagellak remover nodig. En deze werkt gewoon goed. Ik heb geen idee hoeveel hij kostte, maar het was zeker niet meer dan 4 euro.
 Dit kreeg ik van mijn meter voor Pasen. Een leuk setje met badspulletjes en verzorging. Dat vind ik echt leuk! Ik doe hier nog een review over, dus je hoort er nog van. :)
Wat je natuurlijk nog krijgt met Pasen is eitjes! Ik had deze pot al. En het idee dat kleine ijtjes in een groot eitje zit vind ik een grappig idee.
                            
 Voor Pasen kreeg ik ook deze twee boeken. Ik wou al lang een boek van de bekende schrijver Paulo Coelho, dus ik kan zeker niet wachten om deze te gaan lezen. Ik ben benieuwd of ze zo goed zijn als ze zeggen.
 Ik wou dit boek al lang, en ik heb hem eigenlijk besteld. Ik kreeg hem eigenlijk van mijn moeder, maar ik ging hem halen en bestellen dus. Deze pocket versie kost maar 15 euro in de Standaard Boekhandel.
 Ik wou al lang zo'n oorbel die je in je gaatje stopt en dan vanboven in mijn oor vastspeld. Dat staat heel cool en ik ben er ook heel blij mee! Hij kost 4,95 in de SIX.
                          
Misschien iet zo interessant maar ik mocht eitjes rapen bij mijn meter, dus kreeg ik dit mandje. Wel leuk en handig.

Wat kregen/kochten jullie voor Pasen?
xoxo, S.T.

2 opmerkingen:

  1. Leuke aankopen! De 2 kleedjes zijn heel mooi! Jammer dat er knopjes ontbreken en plekken zijn op de witte.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Van die witte is inderdaad jammer, maar als je een oma hebt die kan naaien komt het wel goed :)

      Verwijderen