Pagina's

maandag 8 april 2013

Favorites of the month: March.

Maar is al een week vertrokken, en april is binnen komen lopen. De lente is theoretisch ook al begonnen, ook al merken we daar buiten niet zoveel van. April is een leuke maand, omdat het de maand voor mijn verjaardag is. En het weer is warm met af en toe regen, precies waar ik van hou. Ook worden kleren wat lichter en muziek wat vrolijker voor de zomer. Ook buiten word alles weer groener en ik vond het weer tijd voor een favorieten van de maand. Bij deze, veel plezier.

Ik heb hem nog maar juist gekocht maar ik vind hem toch al vaak gebruikt en ik vind hem echt geweldig. Hij is echt diep zwart en blijft de hele dag (en soms ook nacht). Hij koste daarboven ook maar 2,50 euro, echt niets voor iets wat zo goed is. Zeker een aanrader.
Wat ik vaker droeg deze maand zijn de grijze All Stars die ik van mijn moeder kreeg. Ze passen overal bij en zijn zeer gemakkelijk om mee te lopen. Heel mooi.
Wat ik her-ontdekte deze maand is een grijze sjaal die ik vroeger had, niet deze hoor, helemaal anders maar ik kon geen goeie foto vinden. Ik weet ook niet waar ik hem vandaan heb of welke stof en prijs hij is. Maar hij is mooi en past overal bij. Is goed genoeg.
Wat ik heel vaak heb gemaakt zijn milkshakes en dan vooral chocolade milkshakes. Ik vind ze leuk om te maken en ik schrijf er waarschijnlijk nog een artikel over.
Het nummer dat ik het meest heb beluisterd deze maand was Labrinth feat. Emeli Sandé, het liedje: beneath your beautiful. Ik leerde het spelen op gitaar en piano. Echt pracht nummer.

Wat zijn jullie favorieten?
xoxo, S.T.

4 opmerkingen:

  1. Leuke favorieten! Mijn favoriet is denk ik een oogschaduw van catrice: charlies chocolate factory (zo heet ie geloof ik, of iets in die beurt) Die is bruin met allemaal bronze glitters erin, echt heel pretty!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die ken ik! Catrice heeft sowieso zeer mooie dingen en dankjewel voode tip! <3

      Verwijderen
  2. Mooie favorieten! Ik houd van All Stars! Dat nummer is inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik denk dat All Stars nooit oud zullen worden :)

      Verwijderen