Pagina's

woensdag 24 april 2013

Review: verzorging set van Fun.

Je zag misschien in mijn collectieve haul dat ik van mijn meter deze leuke set kreeg uit (ja echt) de Fun. Je kent die winkel wel, die grote speelgoedwinkel waar ze nu ook een beauty-afdeling hebben. Ik was zeer benieuwd of het nu goed of niet goed werkte. Want duur is het dus niet. Ik heb deze dan ook meteen een dag erna getest. En vandaag hoor je wat ik hiervan vind. Veel plezier.

Als eerste noemt deze set 'mind body soul', de geur is Champagne. Ik ben iemand die houd van geuren, maar niet van zeer sterke geuren. En deze is perfect voor mij hij is zacht en rustgevend. Met dan dat tintje dat naar champagne ruikt. Echt heerlijk. In de set zit een scrub spons, een body butter, een bodylotion en een shower gel. Ik ga vandaag alleen de bodylotion en shower gel reviewen want die heb ik gebruikt vandaag. Misschien doe ik de body butter nog is apart. Maar dat is het voor nu.

Als eerste de show gel, een shower gel is dus een zeep waarmee je je lichaam wast onder de douche (of bad kan ook). Ook deze ruikt echt overheerlijk. Hij is zeer liqued en zacht, het enige nadeel is vind ik is dat hij niet erg schuimt. Ik vind het fijn als ik vol schuim hang en ook lekker ruik, maar de reuk vervaagt snel. Wat ook heel jammer is omdat hij natuurlijk lekker ruikt. Dus ik ben niet super tevreden hierover, hij wast wel goed, maar schuimt alleen niet.Hij is niet slecht maar ook niet goed.

Daarna komt natuurlijk de bodylotion. Deze is eigenlijk wel heel goed. De geur blijft lang op mijn huid zitten, trekt in en maakt mijn huid zeer zacht. Je hebt ook echt niet veel nodig, hij smeert lekker uit. Hij maakt je huid gewoon zacht, hij geneest het niet helemaal maar ik verwachtte dat ook niet van iets dat uit een speelgoedwinkel komt. Maar het verbaast me wel hoe goed hij is. Dus ik ben er eigenlijk heel blij mee.

Wat nog leuker zou zijn geweest is als er ook een lippen balsem bij zat met die heerlijke geur. Gewoon een tipje. Maar ik ben verbaast en ik denk dat ik de body butter ook nog is laat zien. Ik ben mijn meter heel dankbaar voor deze set, het is de moeite waart om hem te kopen denk ik. Ik geef hem een 7/10. Ik had veel minder verwacht. Ik ben er oprecht heel blij mee.

Als jullie nog dingen hebben van de beauty afdeling in de Fun, laat het dan zeker weten. Of stuur ons een mailtje: be-youu@outlook.com . 

xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten