Pagina's

dinsdag 30 april 2013

TAG: My perfect imperfections




Voor vandaag heb ik weer een tag voor jullie , ik kwam deze tegen op youtube en ben gelijk de vragen gaan op zoeken omdat de tag me wel interessant leek. Het is een tag over dingen aan je lichaam waar je niet blij mee bent en waar je wel blij mee bent. Hopelijk vinden jullie het leuk !



3 Imperfections

- Ik vind het niet leuk om altijd donkere kringen onder mijn ogen te hebben. Het verpest mijn hele gezicht en ik zie er niet echt goed uit . Het is ook moeilijk om ze subtiel te verbergen.
-  Overal hoor je meisjes zeggen dat ze zichzelf te dik vinden. Ik vind mezelf niet dik , en ik ben niet dik want ik heb mijn hele leven al een laag gewicht gehad. Daarmee wil ik dat mijn benen en armen iets dikker zijn.
- Soms vind ik mijn neus iets té dik.
(- mijn lengte moet langer!)

3 Loves

- Soms vertellen mensen mij dat ik grote ogen heb , dit merk ik soms maar niet vaak maar als ze er toch groot uit zien vind ik dat wel leuk.
- Ik ben ook redelijk tevreden met mijn haar. Al had het was levender mogen zijn en blonder en mijn pony langer haha.
- Ik ben met de bouw en vormen van mijn lichaam wel tevreden.

Zo dit was het dan , misschien is zo'n tag niet goed voor je zelfvetrouwen want je kan voor je zelf uren door gaan met dingen die je niet leuk vind aan jezelf. Maar iedereen is mooi , je moet alleen de juiste personen vinden die dat inzien.

xoxo beautyteller

Geen opmerkingen:

Een reactie posten