Pagina's

donderdag 11 april 2013

The best friend tag.

 Voor vandaag hebben we een tag voor jullie , de best friends tag! Het leek ons leuk om deze te doen en dan te posten in naam van ons 2. Hopelijk vinden jullie het leuk.


 1.   Wat is jullie favoriete herinnering samen?
S: Ik denk elke dag een beetje. Lachen en onnozel doen, maar we zijn er ook echt voor elkaar. Het beste ooit is denk ik elke keer dat we plat lagen van het lachen.
B: Er zijn al veel geweldige momenten geweest en het is moeilijk om te onderscheiden wat nou het leukste          was , maar dan kies ik toch voor het springkasteel moment.
S. Ha! Ja, in het hele begin, waar onze vriendschap juist begon.

2. Beschrijf elkaar in 1 woord
B:   geweldigmooileukliefgrappig.
S:   origineelraarmooi

3. Wat is de droombaan van de ander?
S: Ze weet het nog niet, dus hoe moet ik het dan weten?
B: prostituee
S. Oh je bent zo grappig.
B: oke nee, psycholoog.
S.klopt.

4. Wat is het favoriete make-up merk van de ander?
B: Waarschijnlijk alle merken die ze niet kan betalen haha , maar ik ga voor Essence.
S: Eigenlijk klopt dat helemaal. Ik denk bij haar ook Essence, omdat ze Mac niet kan betalen.
B: én Catrice!

5. Waar wil je samen nog eens naartoe en waarom?
S. Ik wil eigenlijk naar New York, en met haar word dat nog leuker. Laten we beginnen met Parijs en Londen
B: Laten we eerst beginnen met Antwerpen en dat zal snel gebeuren , maar London , Parijs en New York lijken me geweldig. En LA!


6. Wat is het favoriete tv-programma van de ander?
B: Ze heeft al naar veel gekeken maar momenteel denk ik Glee en The hills.
S: Dat klopt helemaal, moeilijk is het ook niet. Bij haar was het op een moment Gossip Girl en nu kijkt ze waarschijnlijk soms naar Glee.

7. Welk make-up product gebruikt de ander het liefste?
S. Ze kan niet leven zonder mascara. En misschien ook BBcream of foundation.
B: Vroeger zeker oogpotlood maar nu eerder eyeliner en misschien concealer.
S. Ik gebruik echt nooooiiiiitttt concealer. J
B: Vroeger wel !!!!!!!!!!!!

porcelaineskulls:

perfectlullabyz:

♡


x


8. Wat is de favoriete shopstad in Nederland, Belgie van de ander?
B: Gent , denk ik .
S. Ja, ook Antwerpen. En bij jou Antwerpen of Aalst.
B: Aalst minder maar Brussel wel!

9. Wat is de favoriete seizoen van de ander?
S. Bij haar sowieso zomer.
B: Ohja zomer ! En voor haar denk ik eerder herfst ofzo.
S. Ja, helemaal waar.

10. Wat is de favoriete dier van de ander
B: OLIFANTEN!!
S. LAMAAAAAA!


11. Wat is de favoriete film van de ander?
S. Geen idee, waarschijnlijk elke kleffe romantische meisjesfilm die er bestaat.                                            B: Twilight denk ik , of een of andere film met Miley Cyrus.                                                                          S: Man, die fases zijn al lang voorbij. Twilight heb ik genoeg gezien en Miley Cyrus is net hetzelfde verhaal.  Ik vind volwassene films het leukst, lekker romantisch maar ni klef.

Nu kies het een of het ander

1. Heels of flats?
B: Ik denk dat ze nooit in het openbaar waar al haar vrienden zijn hakken zou aandoen maar dat ze het wel leuk en lekker vrouwelijk vindt om er mee rond te lopen , dus ja.
S. Helemaal waar. En ik denk dat omdat we maar 13/14 jaar oud zijn en geen hoeren zijn we allebei gaan voor flats.

2.Pants of dresses?
S: Als ze de kans krijgt doet ze sowieso een kleedje aan.
B: Sowieso pants!

3. Nagellak of mascara
B: Waarschijnlijk mascara want nagellak doet ze zelden op.
S: Volgens mij bij haar allebei bij haar. Moeilijke keuze.       

                                                                      

4. Oogmakeup remover of gezicht makeup remover
S: Aangezien ze ook gezichts makeup op heeft kies ik het tweede.
B: Eigenlijk zou ik voor geen van beide gaan , en warm washandje is oke voor mij. Voor haar neem ik oogmakeup remover.

5. Bodybutter of bodylotion.
B: Bodylotion.
S: Pure gok: bodylotion.
B: Hoer , bodybutter!

6. Geurkaars of Geurolie
S: Geurkaars. Ze heeft geen geurolie. Ze weet niet eens hoe dat werkt denk ik.
B: Haha , dat is waar ! Ik kies voor haar ook een geurkaars.

7. Schoenen of laarzen
B: Schoenen.
S: Ze heeft volgens mij niet eens laarzen, dus ik ga voor schoenen.

8. lipstick of lipgloss
S: Allebei een beetje. Dan vooral lipstick.
B: Lipgloss denk is.
S: Allebei

9. School of huiswerk 
B: Huiswerk , dat kan ze thuis rustig doen op haar bureau en hoeft ze zicht niet rot te vervelen bij mensen die ze haat op school. 
S: Hahahaha ja, ze maakt geen huiswerk. Dus ik ga voor school.

10. Shampoo of douchegel
S: Ze heeft volgens mij niet echt douchegel en gewoon zeep. Dus shampoo. 
B: Waarschijnlijk shampoo.
S: Jep.

11.tandenpoetsen of douchen
S: Ik denk tandenpoetsen dat is meer netjes.
B: Eigenlijk allebei, ik douch eerst en dan poets ik mijn tanden altijd. Drie keer per dag. En ik douch ook elke dag. Dus. Ik denk bij haar douchen.

xoxo, B.T. & S.T. <3


8 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik volg jullie via bloglovin. Volgen jullie me terug? X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een leuke tag, jullie lijken me lieve meiden en fijne vriendinnetjes!:)

    xo Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Sommige dingen maakte mij zelfs aan het lachen, jullie hebben het heel leuk ingevuld!

    BeantwoordenVerwijderen