Pagina's

donderdag 2 mei 2013

EOTD- Hema oogschaduws #1








Mijn eye of the day komt helemaal uit Hema. Omdat ik toevallig in een Hema binnenstapte in een stad die ik helemaal niet kende er en bakken waren met korting. Ik betaalde per stuk maar 1 euro , echt te gek. Met deze spulletjes ga ik een ooglook maken en jullie laten zien.



Het zijn 2 verschillende oogschaduws , de ene is eigenlijk een palletje maar dan in een mono doosje. En de andere is denk ik van een limited edition van Jip en Janneke , heel leuk. ' o , kijk een haartje :p )




Deze ooglook maakte ik er mee. Met de Jip en Janneke oogschaduw aan de buitenhoek van het ooglid.


Ik vind het een hele mooie oogschaduw met mooie kleurtjes.


De pigmentatie is wat aan de mindere kant maar op het oog is da wel prima.



De Jip en Janneke oogschaduw is een hele hele hele donker blauwe , grijze oogschaduw met een glitter in.


Die is goed gepigmenteerd.


De mascara die ik gebruikte is dus ook uit Hema en het is een waterproof volume mascara. Hij maakt je wimpers echt geweldig lang!

xoxo beautyteller



2 opmerkingen: