Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

NOTD: Catrice Ulti Mates Nufes.


Frambozen milkshake op je nagels , perfect. Al de kleuren die ik had van nagellak was ik eventjes zat. Besloot ik dan om in Kruidvat nieuwe laksjes te kopen. Advertentie's zeiden dat als je drie lakjes kocht van Essence en Catrice je korting kreeg , dus kocht ik 2 lakjes en legde samen met mijn vriendin die ook een lakje had gekozen. Blijkbaar telde het niet en heb er dus het hele bedrag betaalt . Jammer , maar spijt heb ik niet van deze aankoop.


Voor moest je benieuw zijn , het lakje is heet '01 Karl Says Très Chic'.



Het lakje komt uit de Ulti Mate Nudes collectie en kostte denk ik 2.69.


Enkel 1 laagje was voldoende ! De dekking is zeer goed en daar ben ik blij mee. Je kan de kleur oud roze , of zoals ik het noemt een frambozen milkshake! Het doet me er erg aan denken haha.


Een detail is dat deze nagellak de nieuwe verpakking heeft , aan de dop is 'Catrice' er nu opfedrukt .


Ook het kwastje is breder , het lakt fijn !

xoxo beautyteller.








   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten