Pagina's

dinsdag 21 mei 2013

Review : Bourjois magic nailpolish remover.



Je hebt er waarschijnlijk de laatste tijd al veel over gehoord . De 'magische" nagellak remover potjes waar in je je vinger moet in steken een paar keer dragen en dat de nagellak ineens van je nagel verdwenen is. Handig is het wel . Elk merk zal er waarschijnlijk als een uitgebracht hebben of zal er nog eentje uitbrengen. Ik heb er een van Bourjois en hij kost 7.99 , dat is ontzettend veel als je weet dat Hema en andere budget merken er ook uitbrengen voor dus een budget prijsje.



Voor moest je het nog niet weten hoe het systeem is zal ik het nog eens uitleggen . In het potje zelf , wat er trouwens erg leuk uit ziet met het roze kleurtje , zit een sponsje met in het midden een gat die dus voor je vinger dient. Er zit natuurlijk ook product in die de nagellak eraf haalt.


Hier zijn mijn nagels met nagellak erop voor dat ik de nagellak remover gebruik.


De spons voelt heel zacht aan en natuurlijk nat. Ik draai mijn vinger er 5 à 10 keer in rond.


Als ik mijn vinger er dan uithaal is ie' meestal schoon. Het kan ook zijn dat er nog een beetje restjes aanhangen , dat is niet erg . Dan steek je je vinger er gewoon nog eventjes is en klaar.


Ziezo , in een korte tijd zijn je nagels helemaal schoon.

Ik ben zeer tevreden over deze 'magic nailpolish remover' van Bourjois . Ik vind dit systeem in het algemeen wel fijn en ben dus zeker van plan om er meerdere te gaan testen.

xoxo beautyteller











Geen opmerkingen:

Een reactie posten