Pagina's

woensdag 8 mei 2013

TAG: First things.

Toen ik een beetje online ging kijken vond ik deze leuke tag. De tag houd in dat je de vragen beantwoord over de dingen die je als eerste doet En dan niet met liefde of toen je klein was. Dagelijkse dingen in het leven. Veel plezier. En als je deze tag wil overnemen, voor op je eigen site, ga gerust je gang.

Eerste ding dat je doet als je ‘s ochtends wakker wordt.
Als het school is vlieg ik er meteen in, dan zet ik mijn wekker uit, doe mijn kleren aan en maak me klaar voor de dag. In het weekend blijf ik even liggen, dan kijk ik op mijn ipod naar al mijn accounts en ga naar beneden om mijn gsm te halen. Maar nu in de vakantie? Dan lig ik nog een uur in bed van alles te doen. Daarna ga ik naar beneden om mijn laptop te halen en ga ik weer daarmee in mijn bed liggen.
Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat.
Als ik naar de sportschool ga vind ik de loopband het leukst. Dan begin ik traag en ga zo steeds sneller.
Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school.
Iets eten of drinken, of ik ga naar mijn kamer om iets te doen.
Eerste auto.
Ik heb nog helemaal geen auto. Maar toch denk ik vaak aan welke ik zou willen. Het hippie-busje is één van mijn favorieten. Maar ik vind een pick-up ook geweldig. En dan als laatste vind ik zo'n oldtimer echt prachtig. Persoonlijk hou ik niet van die mooie wagens met hun nieuwe lak en snufjes. 
Eerste ongeluk/verkeersovertreding.
Enige keer dat ik in een botsing zat was op mijn eigen oprit toen mijn moeder tegen de gloednieuwe wagen van mijn vader reed. Hilarisch. 
Eerste ding dat je wilde worden als je later groot was.
Bijna mijn hele kleuterklas en lagere school wou ik directrice worden. Maar als ik keek hoe kinderen in mijn klas waren, dacht ik dat het nooit zou lukken. En ik wou het ook niet meer. Ik wou directrice worden omdat mijn meter dat was.
Eerste keus qua drinken.
Water. Als ik niet wist wat de drinken of kiezen is water altijd mijn eerste keuze. Makkelijk en lest de dorst goed.
Eerste keus dessert.
Dame blanche! Ik hou van dame blanche. Met slagroom en extra chocoladesaus, hmmm.
Eerste liedje dat in je opkomt.
Baby van Justin Bieber. Geen idee waarom, het is best beschamend. 
Eerste grote aankoop.
Mijn elektrische piano. Ik had er echt hard voor gespaard. 800 euro, best goed eigenlijk.
Eerste baantje.
Ik ben 13 en mag dus eigenlijk niet werken. Maar ik werk soms in mijn vader zijn kantoor om te helpen in de vakanties.
Eerste keer in het vliegtuig.
Mijn eerste keer was direct naar de andere kant van de wereld. Zuid-Amerika. Mijn broer en zus gingen ook direct mee. 

Neem deze tag zeker over! Nog vragen? be-youu@outlook.com .
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten