Pagina's

donderdag 30 mei 2013

TAG: I love spring.

Deze tag zag ik al een paar keer voorbij gaan en aan gezien het nu volop lente is heb ik besloten om de tag te gaan doen , veel plezier!


1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefst in het voorjaar?

Het maakt mij eigenlijk echt niet uit welke nagellak kleur ik in welk seizoen draag. Ik draag in de winter flashy kleurtjens en in de zomer soms ook donkerdere kleurtjes. Maar toch zou ik het liefst in de lente lieve roze en oranje en nude kleurtjes dragen. De lente collectie van Essie vind ik leuk .



2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?

Aangezien ik deze tag redelijk laat doe is pasen al lang gepasseerd..

3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?

Aan die typische afspraakjes met vrienden waar jullie heel veel plezier hebben en het lekker warm is zodat iedereen zomers is aangekleed.

4. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?

Eigenlijk nog altijd mij Yves Rocher bloemen parfums die je kan zien in dit artikel.

5. Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?

De zomerse korte rokjes , shortjes , en kleedjes in felle kleurtjes.

6. Van welk nummer krijg jij spontaan de lente in je bol?


B.o.B met So good.





Good life van OneRepublic.


7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?

Leuke bikinis en stiekem wil ik ook een paar vette hakken.

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Omdat er van met pasen wel nog redelijk veel over zijn heb ik nog altijd een favoriet . Meestal grijp ik naar de met gewone pure chocolade of melkchocolade maar die met chocomousse er in zijn ook lekker.

xoxo beautytellerr


















Geen opmerkingen:

Een reactie posten