Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Top 5 films van april.

Ik ben iemand die enorm hou van films. Net als boeken vertellen ze verhalen die je leven veranderen. En ik heb in de maand april opnieuw een paar films bekeken en die wil ik met jullie delen. Als ik ze allemaal toon lezen jullie morgen nog, dus ik doe mijn top 5 favoriete films van april. Veel plezier!

Ik heb echt moeten wenen bij deze film. En voor nu is het mijn favoriet, want man, wat een prachtfilm. Je ziet hoe mensen echt voor elkaar gemaakt zijn en dat vind ik prachtig. Dit is zeker weten een aanrader: My sassy girl.
Ik kreeg deze film ooit ergens gratis bij en ik heb hem dus op dvd. Ik zag deze onlangs opnieuw en ja hoor, ik vind deze film echt heel mooi. Alex & Emma.
Je kent de film twilight zeker. Ik was nooit echt fan van deze film, ondertussen zag ik hem al 20 keer. En hij blijft goed. Ik blijf janken, en bang zijn. Deze film is een klassieker, en hij is het waard.
Dit is zo'n film die je leven overneemt. Hij houd je van begin tot eind en daarna vast aan het verhaal. En dat de hoofdrol dan ook eens super knap is zorgt ervoor dat ik deze film ook al een paar keer zag.
Ook deze is een klassieker, the devil wears prada. Ik zag deze ook al een paar keer doordat ik hem op dvd heb. Meryl streep is een geweldige actrice die het verhaal compleet maakt.

Wat zijn jullie favoriete films?
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten