Pagina's

maandag 27 mei 2013

Wat ik in mijn notitieboek schrijf.

 Toen ik het artikel las over notitieboekjes van de andere eigenaarster van deze blog kwam ik op het idee om mijn lijstje te laten zien, want ik had dit al vaak beloofd en ik wou het al lang doen. Dus vandaag bij deze. Mijn lijstjes zijn ongelooflijk, wat er in mij notitieboekje staat is al ongelooflijk. En vandaag mogen jullie daar een heel, heel erg klein stukje van zien. Veel plezier.

 Wat ik vaak doe is liedjes schrijven en Engelse teksten schrijven. En hier zie je een stukje daarvan.
 Natuurlijk plan ik ook heel veel. Hier zie je mijn planning voor de examens. Soms plan ik echt heel veel en ik hou me er ook perfect aan.
 En dan wat ik het vaak doe is 'to do' lijstjes maken. Dan schrijf ik ook echt alles op wat ik niet mag vergeten. Dat maak ik eigenlijk elke dag.
 Dit is er misschien over: maar ik plan mijn outfits elke dag. Wat er grappig aan is? Uiteindelijk heb ik iets helemaal anders aan.
 Omdat ik een blog heb, en omdat ik verslaafd ben aan orde en lijstjes maak ik elke maand een lijst van alle artikels die er online komen die maand. Dit is heel belangrijk voor me. Ik haat het als ik het over moet doen en niemand begrijpt me waarom ik het doe.
 Wat ik ook doe als ik me verveel is tekenen. Hier zie je mijn pikachu.
En dan heb je nog dagboek teksten en brieven die ik aan mensen schrijf. Altijd fijn om opnieuw te lezen.

Hebben jullie een notitieboekje? 
xoxo, S.T.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten