Pagina's

donderdag 16 mei 2013

Zijn goedkope kwasten even goed?


 Onlangs heb ik ook een artikel over goedkope make-up gedaan dat ik samen met goedkope kwasten kocht in Brussel zoals je wel al weet. Vandaag ga ik het ook over de goedkope kwasten hebben . Persoonlijk vind ik dat je voor goede kwasten nog redelijk veel geld moet betalen en dat kan niet elke tiener betalen of wil er niet veel geld aan uitgeven. Net zoals ik , ik heb echt niet veel kwasten en de duurste uit mijn collectie zijn van Essence en Hema. Toen ik een kwasten setje van 2 euro en een kabuki kwast van 2 euro zag moest ik dat dan ook gewoon meenemen.





Van deze set kwasten ga ik de helemaal linkse oogschaduw kwast en rechtse blush kwast  reviewen . Omdat de andere niet zo interessant zijn. Namelijk een kwastje voor lipstick , een gewoon sponsje en eentje voor je wimpers en wenkbrauwen . Daar valt niet veel over te zeggen.
Eerst de blush kwast van het setje. 


Hij ziet er niet goedkoop uit behalve dan dat de haartjes wild staan . Dat komt omdat het gewone goedkope plastieken haartjes zijn.




Naast dat voelt de kwast wel donzig en zacht aan .



Als je ermee over je wang wrijft is hij ook zacht , alhoewel hij op een bepaalde manier wel stroef en prikkend kan overkomen . Maar in het algemeen is dat wel oké. 


Hij neemt de poeder goed op zonder hem te beschadigen wat sommige kwasten wel doen. Hij brengt ook fijn aan op je wang.




Dan de oogschaduw kwast van het setje. De haartjes voelen heel zacht aan en ze zijn stevig. Je kan het vergelijken met de kwast die ik heb van Hema.




De kwast neemt het poeder ook goed op. En hij brengt het prima op je ooglid aan.


Wat wel jammer is , is dat de kwast de oogschaduw beschadigd. Dus moet je voorzichtig zijn als je de oogschaduw op je kwast wilt doen.





Deze kabuki kwast ziet er wel grappig uit met nog eens een dikke zwarte bol vanonder. Maar is hij ook fijn?


Allereerst wil ik zeggen dat hij echt ongelofelijk zacht is. Hij is zoooo donzig !



Op je gezicht voel hij dan ook ontzettend zacht aan.




Hij neemt het poeder goed op en brengt het fijn aan. Ik weet dat deze kwast voor een compact poeder is voor over je hele gezicht . Maar dat heb ik niet en gebruik ik niet . Dus gebruik ik het als blush kwast wat wel wat onhandig is.

Conclusie : Kwasten waar je wat meer voor moet betalen zullen uiteindelijk wel beter en fijner zijn. Maar als je toch geen andere mogelijkheid hebt omdat je te weinig geld hebt . Zijn budget kwasten ook prima.

xoxo beautyteller.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten